Administrator de risc
Administrator de risc
Atributiile postului:
- Efectueaza verificari conform procedurii privind supravegherea si controlul activitatii;
- Intocmeste si trimite raportari privind adecvarea capitalului si alte raportari privind managementul riscului catre institutiile pietei de capital;
- Raporteaza ierarhic cu privire la activitatea de administrarea riscurilor;
- Intocmeste proceduri obligatorii solicitate prin reglementari: procedura privind administrarea riscurilor si actualizarea acesteia in functie de noile cerinte interne sau legislative;
- Colaboreaza cu auditorul intern pentru avizarea situatiilor lunare privind adecvarea capitalului;
- Intocmeste proceduri interne care asigura buna functionare a societatii;
- Analizeaza riscurile aferente unor decizii de investire/dezinvestire;
- Monitorizeaza periodic incadrarea in sistemul de limite de risc;
- Identifica, masoara ÅŸi raporteaza riscurile semnificative ce pot afecta / afecteaza societatea;
- Se implica in elaborarea strategiei societatii privind administrarea riscurilor ÅŸi gestionarea acestora;
- Participa la stabilirea limitelor de expunere la diferitele categorii de riscuri, asigura comunicarea acestora si monitorizarea personalului implicat in punerea in aplicare a procedurilor aferente;
- Urmareste evolutia riscurilor ce pot afecta / afecteaza societatea si raporteaza in mod corespunzator catre conducerea firmei;
- Respecta prevederile regulamentului intern, procedurile interne, deciziile Consiliului de Administratie si ale conducerii executive, prevederile legislatiei aplicabile obiectului de activitate al societatii.
Cerinte pentru ocuparea postului:
- Studii superioare juridice sau economice;
- Atestate: cursuri de managementul riscului (constituie un avantaj);
- Experienta: minim 3 ani in domeniul financiar-bancar sau al pietei de capital;
- Cunostinte: finante, contabilitate, statistica, matematici financiare, analiza financiara, evaluare, legislatia pietei de capital, utilizare aplicatii specifice pietei de capital, limba engleza avansat;
- Calitati si aptitudini: pregatire continua, asumarea responsabilitatii, initiative, comunicare, cooperare, rezistenta la stres, planificare si organizare, acuratete si precizie, proactivitate;
- Integritate si buna reputatie.
Oferta salariala:
- Salariu motivant;
- Cursuri de specialitate;
- Asigurare medicala de sanatate;
- Tichete de masa.
Te asteptam sa aplici la adresa de e-mail [email protected]
Candidatii selectati vor fi contactati telefonic in vederea stabilirii interviului, care va avea loc la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119.