Administrator de risc

Administrator de risc:

Atributiile postului:

  • Efectueaza verificari conform procedurii privind supravegherea si controlul activitatii;
  • Intocmeste si trimite raportari privind adecvarea capitalului si alte raportari privind managementul riscului catre institutiile pietei de capital;
  • Raporteaza ierarhic cu privire la activitatea de administrarea riscurilor;
  • Intocmeste proceduri obligatorii solicitate prin reglementari: procedura privind administrarea riscurilor si actualizarea acesteia in functie de noile cerinte interne sau legislative;
  • Colaboreaza cu auditorul intern pentru avizarea situatiilor lunare privind adecvarea capitalului;
  • Intocmeste proceduri interne care asigura buna functionare a societatii;
  • Analizeaza riscurile aferente unor decizii de investire/dezinvestire;
  • Monitorizeaza periodic incadrarea in sistemul de limite de risc;
  • Identifica, masoara şi raporteaza riscurile semnificative ce pot afecta / afecteaza societatea;
  • Se implica in elaborarea strategiei societatii privind administrarea riscurilor şi gestionarea acestora;
  • Participa la stabilirea limitelor de expunere la diferitele categorii de riscuri, asigura comunicarea acestora si monitorizarea personalului implicat in punerea in aplicare a procedurilor aferente;
  • Urmareste evolutia riscurilor ce pot afecta / afecteaza societatea si raporteaza in mod corespunzator catre conducerea firmei;
  • Respecta prevederile regulamentului intern, procedurile interne, deciziile Consiliului de Administratie si ale conducerii executive, prevederile legislatiei aplicabile obiectului de activitate al societatii.

Cerinte pentru ocuparea postului:

  • Studii superioare juridice sau economice;
  • Atestate: cursuri de managementul riscului (constituie un avantaj);
  • Experienta: minim 3 ani in domeniul financiar-bancar sau al pietei de capital;
  • Cunostinte: finante, contabilitate, statistica, matematici financiare, analiza financiara, evaluare, legislatia pietei de capital, utilizare aplicatii specifice pietei de capital, limba engleza avansat;
  • Calitati si aptitudini: pregatire continua, asumarea responsabilitatii, initiative, comunicare, cooperare, rezistenta la stres, planificare si organizare, acuratete si precizie, proactivitate;
  • Integritate si buna reputatie.

Oferta salariala:

  • Salariu motivant;
  • Cursuri de specialitate;
  • Asigurare medicala de sanatate;
  • Tichete de masa.


Te asteptam sa aplici la adresa de e-mail [email protected]

Candidatii selectati vor fi contactati telefonic in vederea stabilirii interviului, care va avea loc la sediul societatii din Cluj-Napoca, str. Motilor nr. 119.